کنگره آزمایشگاه و بالین

شرکت درمان نگار آیندگان به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ سرو پایدار این افتخار را دارد که در این کنگره میزبان شما باشد و با معرفی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاه مولکولی و ژنتیک بتواند سهمی در جامعه آزمایشگاه و بالین داشته باشد. تجهیزاتی که شرکت درمان نگار در نمایشگاه آزمایشگاه و بالین ارائه می دهد، عبارتند از: دستگاه Real time PCR از کمپانی AZURE آمریکا، دستگاه ترمال سایکلر از کمپانی Kyratec استرالیا، دستگاه spectrophotometer ایرانی و کیت استخراج خارجی از کمپانی addbio کره و همینطور کیت استخراج ایرانی از برند cedbio می باشد.

رییس جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران جناب اقای دکتر محمد وجگانی درباره پانزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین اینگونه می گوید:

همانگونه که مستحضرید برگزاری کنگره های آزمایشگاه و بالین به عنوان یک اقدام راهبردی با حضور نخبگان، اندیشمندان و اساتید بزرگ جامعه بالینی و آزمایشگاهی پزشکی کشور در دو دهه گذشته توانسته است نقش مهمی در نزدیکی و هماهنگی بیشتر این دو قشر عظیم و مهم در نظام سلامت کشور ایفا نموده و ثمرات مفیدی داشته باشد.

در همین راستا این جامعه تاکنون اقدام به برگزاری چهارده کنگره آزمایشگاه و بالین نموده و ان شالله پانزدهمین کنگره را نیز از ۵ تا ۸ بهمن ماه سال جاری ( ۱۴۰۲) در بیمارستان مرکز طبی کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد نمود.

انشالله کنگره امسال ضمن فراگیری کلیه حوزه های آزمایشگاهی، با محوریت نقش آزمایشگاه در تشخیص و پیگیری بیماری های کودکان و نوزادان توسط اساتید صاحب نام بالینی و آزمایشگاهی پزشکی کشور و مشارکت انجمن های عضو  جامعه و انجمن های بالینی متناظر بصورت پانل های تخصصـی برگزار خواهد شد.

پانزدهمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین 1402- درمان نگار آیندگان

در همایش های قبلی، صاحب نظران خارجی و داخلی به طرح نظرات و تجربیات ارزشمند خود در موضوعات مورد بحث پرداخته و هر موضوع را از دیدگاه های بالینی و آزمایشگاهی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می‌داده اند. از این رو جلسات پانل ها به شدت مورد استقبال شرکت کنندگان واقع شده است.

در حقیقت با برگزاری این قبیل  همایش ها ارتباط بین پزشکان و آزمایشگاهیان تقویت شده و هر گروه با چالش ها و مشکلات گروه دیگر بیش از پیش آشنا می شود. بدیهی است این هم افزایی در جهت یافتن راه حل های نوین و علمی، بسیار سودمند خواهد بود.  امیدوار است که امسال  بتوان علاوه بر بررسی چالش ها و مشکلات آموزشی علوم آزمایشگاهی، در ارتباط با مسائل بالینی بویژه بیماری های کودکان و نوزادان و برگزاری کارگاه های علمی، رضایت خاطر همه جانبه شرکت کنندگان فراهم گردد.

در پایان از کلیه اساتید، صاحب نظران، محققین، فلوشیپ های آزمایشگاهی، کاردانان، کارشناسان و دانشجویان مقاطع و رشته های مختلف علوم آزمایشگاهی و همچنین پزشکان، اساتید و متخصصان بالینی کشور دعوت می نماید تا با حضور در این همایش علمی و در صورت امکان ارسال خلاصه مقالات ارزشمند خود، موجبات برگزاری هرچه باشکوه تر این کنگره متنوع و گسترده را فراهم آورند.

برای دیدن اطلاعات هر دستگاه به قسمت محصولات در منوی اصلی سایت مراجعه فرمایید.

تهران بلوار جلال آل احمد ، بین امیر آباد شمالی و اتوبان چمران، خیابان پروانه،نبش کوچه چهارم،پلاک۷

۰۲۱۸۸۶۳۳۷۰۵

Info@darmannegar.com